SRB

Garant

Axfood är ledande i branschen för egna märkesvaror (EMV) och deras största varumärke Garant finns inom de flesta varukategorier i kedjans butiker idag. EMV har samma krav på sig som märkesleverantörerna och kampanjer är en viktig del av att säkra försäljning och skapa kännedom hos konsument. Garants kampanjer behövde säkras med POS-material i butik med nationellt samordnat utförande, både på enstaka dagar och över längre perioder.

Uppdrag och lösning
SRB säkerställer POS-material i butik för Garantkampanjer på kedjans alla profiler. Med vår sammanställning efter varje projekt får kunden information om genomförandegrad, uppsatt material per butik samt bilder.

Läs mer om våra uppdrag

Axfood

Axfood driver egna koncept inom lösvikt för konfektyr

LÄS MER

L’Oréal

L’Oréal har sökt en samarbetspartner för sitt totalbehov

LÄS MER

Systemfrugt

Systemfrugt sökte en merchandisingpartner för fast plock av

LÄS MER

Bär hem

När Bär hem introducerade konceptet bär i lösvikt

LÄS MER

Johnson & Johnson

Johnson & Johnson Consumer har varit kategoridrivande sedan

LÄS MER

Cloetta

Cloetta, en av Sveriges största konfektyrproducenter, introducerade 2015

LÄS MER

Unilever

Unilever sökte en svensk partner för shopscores utifrån

LÄS MER