SRB

L’Oréal

L’Oréal har sökt en samarbetspartner för sitt totalbehov av merchandising inom både dagligvaruhandel (DVH) och retail. Behovet av främst kampanjexponeringar vid DR på exakt dag, större planogramsrevideringar och revideringar av make-up-möbler i upp till 1000 butiker, dessutom flera gånger om året, krävde en leverantör med tydlig struktur och innovationsvilja.

Uppdrag och lösning
SRB har sedan flera år hjälpt L’Oréal med omallningar av hela profiler för att avlasta säljkår och säkra ett snabbt genomförande. Samarbetet har sedan utvecklats till att omfatta kampanjexponeringar och sedan 2015 även ansvar för make-up-revideringarna i både DVH och retail, där våra system och digitaliseringsmöjligheter är en viktig del i samarbetet.

Läs mer om våra uppdrag

Axfood

Axfood driver egna koncept inom lösvikt för konfektyr

LÄS MER

Systemfrugt

Systemfrugt sökte en merchandisingpartner för fast plock av

LÄS MER

Bär hem

När Bär hem introducerade konceptet bär i lösvikt

LÄS MER

Johnson & Johnson

Johnson & Johnson Consumer har varit kategoridrivande sedan

LÄS MER

Cloetta

Cloetta, en av Sveriges största konfektyrproducenter, introducerade 2015

LÄS MER

Unilever

Unilever sökte en svensk partner för shopscores utifrån

LÄS MER

Garant

Axfood är ledande i branschen för egna märkesvaror

LÄS MER